RSS

Celoteh Makanan

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Setiap orang mesti de kesukaan tersendirikan. pe ek untuk aku?? haa aku semestinya suka makan!! ya aku memang suka makan tapi aku belum sampai tahap obes la..hehe mencuba pelbagai jenis makanan itulah matlamat aku..hehe maklumla orang bujang so makan la yang paling syok.. I wish that i can travel seluruh malaysia and makan yang best-best but still stay fit haa macam mustahilkan..haha asal mahu maka boleh jer..

Masa yang diberi ini hanya berada di kapit n beberapa tempat di sibu jer so pe lagi cari tempat makan yang best tapi agak terhad la sebab susah nak cari yang halal. Harga jangan sembang kalo nak test. so untuk info korang makanan yang paling aku suka mee kampua n roti canai goreng. haa lagi 1 aku suka kek lapis sibu (akak tu cakap dia buat sendiri,,terbaikk) bagi aku sedap la sebab aku tak rasa lagi yang ori. menurut orang sini kek lapis yang ori de kat kuching so my aim for kek lapis akan order berkotak-kotak di kuching untuk bawa pulang ke perak.

Think positif, Adios semua

Blanje gambo sikit


Roti Canai Goreng Kapit


Mee Kampua Special

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment